/ Allmänt / Inredning /

Från kaos till himlen

Leveransen från Mio kom hem till mig runt kl 20 ikväll. Något jag dock inte fattade förens hjälpkillarna började bära in grejerna var att sängen var i tusen delar och de inte skulle hjälpa mig att sätta ihop den. 
Blev då väldigt förtvivlad och visste inte vart jag skulle sova inatt då en madrass inte längre skulle få plats i lägenheten. Bestämde mig därför för att gå och handla för att under tiden överväga att kanske ge det en chans att motera ensam trotts att grabbarna som lyfte in delarna bara skratta åt min ide. 

Väl tillbaka var min envishet så hög att jag satte igång. Vet inte hur många svordomar jag hann dra innan allt var på plats. Hjärnan gick på högvarv då det inte fanns någon beskrivning för hur man skulle göra monteringen och kroppen svettades av alla tunga lyft. Men fasen vad värt att sängen äntligen är hemma, monterad och färdig att inviga. 

Kvällens lärdom har därför blivit "jag kan allt bara jag är envis nog". 
Godnatt på er, kan lova att jag kommer sova som en prinsessa inatt! 
Kram 



inredning / kamp / säng / vikings