/ Tips /

Mina tips för måndagspepp

Godmorgon
Äntligen ny vecka, nya möjligheter. Känner mig otroligt peppad inför denna vecka, händer mycket roliga saker med laget i bandyn och skolan är roligare än någonsin. Älskar när jag är på detta humör, för veckan blir alltid så mycket bättre om man redan på måndagen mår på topp.
 
Mitt hetaste tips för att bli laddad inför veckan såhär på måndagmorgon är att bestämma några saker som man vill uppnå under veckan samt att planera in något att göra till helgen som ni kan längta till och peppa er med. Om jag trotts detta dippar lite i humöret eller om jag börjar känna mig trött, då sätter jag på en låt som jag brukar kalla "gladlåt". Detta är alltså vilken låt som helst som gör dig på humör. Min låt just nu heter "Juicy Wiggle" och för mig är den så peppande så att jag alltid måste dansa lite samtidigt som jag hör den. Och vem blir inte glad av några snygga dansmoves? Hoppas tipsen kan hjälpa er att få måndagsfeeling
Kram ❤️
 
Ett sista tips, kolla tillbaka i gamla bilder för att se vad mycket roligt ni hunnit med, då kan ni njuta av det idag!
 
 
dansa / humör / musik / måndag / måndagspepp / ny vecka / tips